EMAKUME eta NESKA ZIENTZIALARIEN EGUNA

EMAKUME ETA NESKA ZIENTZIALARIEN NAZIOARTEKO EGUNA

Gaur emakume eta neska zientzialarien nazioarteko eguna ospatu dugu.

Hau dela eta, institutuan ekintza berezi batzuk antolatu dira.

Bideo bat ikusi dugu, gela bakoitzak zientzialari bati buruzko testu bat irakurri da eta gero hausnarketa bat egin dugu denon artean .... ZERGATIK EZ DITUGU EMAKUME ZIENTZIALARIAK EZAGUTZEN?

BELDUR BARIK SARI BANAKETA FIKOBAN

4. mailako Ixiar Labandibar, Maddi Ugarte, Jone Ugarte, Idoia Zazpe, Eneritz Blanco eta Iratxe Zaballak Beldur Barik lehiaketa irabazi dute JAIAK ikusentzunezkoarekin

Fikoban egindako ekitaldian 400€ko saria jaso zuten.

ZORIONAK NESKAK!!

ASUN CASASOLAREKIN SOLASALDIA

Aurten ere 4. mailako ikasleek Asun Casasolarekin solasaldi oso interesgarria izan dute Nagore Laffage-ren dokumentala ikusi eta gero.

AZAROAK 25

Gaur Eguzkitzako ikasleek indarkeria matxistaren kontra daudela aldarrikatu dute!

Irungo ikastetxe publiko guztiok elkarrekin bat egin dugu ZABALTZA plazan emakumeeganako indarkeria zalatzeko. Gure hezkidetza batzordeetako ordezkariak izan dira protagonistak.

Hemen duzue hitza egunkarian agertitako albistea:

LGTBIQ+ Sexu eta Genero Anistasunaren Nazioarteko Eguna

Aurten ere LGTBIQ+ fobiaren nazioarteko eguna aldarrikatu nahi dugu.

Eguzkitzako ikasle eta irakaleak eraso sexista, homofobiko eta transfobikorik gabeko ikastetxe zein gizarte baten alde lanean jarraituko digu, non bakoitzak nahi duena izateko eskubidea duen.

3DBHkoek gai honen inguruan hausnarketa eta lanketa polit bat egin dute eta komikietan irudikatu dituzte bere idei eta pentsamenduak.

Olaia Alza 3B

Ixiar Labandibar 3A

Jone Ugarte 3A

Lorea, Lucia eta June 3B

BERDINTASUNA AMETS LEHIAKETA

Berdintasun amets lehiaketan parte hartu dute eguzkitzako ikasleek.

1. maila: Emakumeen indarra abestia aurkeztu dute.

1. maila: Ingelesean ipuin klasikoak berridatzi dituzte emakumearen ikuspegitik. RE WRITE THE STORY

2. maila: Gela bakoitzak mural bat egin du:

2A                                         2B                                                         2D

1. 2. eta 3. maila: Gelaka dantza bat asmatu dute eta 4. mailako Jon Martinezek bideo-muntaia egin du.

ESTEREOTIPOAK APURTU / ROL ALDAKETA EGUNA

Eguzkitza ikastetxeko ESTEREOTIPOAK APURTU/ ROL ALDAKETA eguna izan dugu eguzkitzan.

Martxoaren 24 asteazkena, DBH 4. maila eta ZIG gelako ikasleek lanbide ezberdinetako profesionalen hitzaldiak izan dituzte.

Hizlari bakoitzak bere ibilbide profesionala, lanaren deskribapena eta emakume edo gizon bezala nola sentitzen diren lanpostuan azaldu diete ikasleei. Geroago, galderen momentua iritsi da.

Ikasleen etorkizunari begira, lanbide ezberdinak ikusarazi dira eta aldi berean hoien inguruan ditugun estereotipoak apurtu ditugu.

Amaia, emakume suhiltzailea                                                          Ibon, erizain laguntzailea

Oihane, emakume kirolaria (Curling talde mixto bateko partaidea)                    Udane, emakume ingeniaria eta futbolaria

Saioa, emakume ekintzailea                                                 ZIG gelako ikasleek opari bat prestatu zieten hizlariei

EMAKUMEAREN EGUNA (Martxoak 8)

Eguzkitza BHI-ko ikasleek EMAKUMEAREN EGUNA ospatu dute egunean zehar jarduera ezberdinak burutuz:

EMAKUMEARI BURUZKO ABESTI BAT

DBH 1. mailako ikasleek Musika ikasgaian, gustoko zuten abesti bati letra aldatu diote. Emakumearen garrantzia ikusarazi dute abesti polit honetan.

PANKARTAK

Ikasle guztiek, Emakundek aurten proposatu duen leloaren inguruan "ZAINTZAK", hausnarketa bat egin dute eta ondoren, gelaka pankartak sortu dituzte.

LIBURUAK

Ikastetxeko liburutegian emakumeek sortutako literatura ikasarazi nahi izan dugu. Hala nola,feminismoa eta emakume ezberdinei buruz hitz egiten duten liburuak.

EMAKUME ZIENTZILARIEN NAZIOARTEKO EGUNA (Otsailak 11)

4. mailakoek EMAKUME ZIENTZILARIEN HITZALDI BATEAN PARTE HARTU DUTE

Otsailak 11 Emakume eta neska Zientzialarien Nazioarteko Eguna ospatzeko, 4. mailako ikasleek Mondragon Goi Eskola Politeknikak prestatutako hitzaldi batzuetan parte hartu zuten. Emakume zientzilarien arteko solasaldi batean hain zuzen ere.

"Estereotipoen eraldaketa denon artean sustatu dezagun, emakume guztiei animatu nahi zaituztegu zuen ondorengo belaunaldien aurrean erreferente gisa joka dezazuen, teknologia eta zientziaren garapenean emakumeek rol garrantzitsua dutela argi adierazi dezagun." Mondragon Goi Eskola Politeknikoa

1. mailakoek EMAKUME ZIENTZILARIEN MURALAK PRESTATU DITUZTE

BERDINTASUNA AMETS LEHIAKETA

BERDINTASUN AMETS lehiaketan parte hartzera animatzen zaituztegu!!

AZAROAK 25

Indarkeria matxisten aurkako nazioarteko eguna ospatu dugu Eguzkitza ikastetxean.

Ikasleak Beldur Barik lehiaketan parte hartzeaz gain, egun honen leloa aldarrikatzeko kamisetak, foto-muntaiak, pankartak eta posterrak sortu dituzte.

Jolas garaian, prestatutako materialarekin indarkeria sexistaren aurkako aldarrikapena egin dute.

Nagore Laffage-ren dokumentala ikusi dute 4. mailako ikasleek eta Asun Casasolarekin mahai-ingurua izan dute.

Kamisetetan aldarrikapen mezuak idatzi eta margotu dituzte 2. DBHko ikasleek.

Hainbat kamisetetan "we love womens alive" leloa idatzi dute.

4. mailako ikasleek ikastetxeko paretetan indarkeria sexistaren aurkako muralak margotu dituzte FOTO- MUNTAIAREN bitartez.

4. mailako ikasleak BELDUR BARIK LEHIAKETAN parte hartu dute INDARKERIA SEXISTA eta MATXISMOARI AURRE EGITEKO IDEIA EZBERDINAK ADIERAZIZ beraiek sortutako bideo ezberdinetan.

Beldur Barik, denok festak gustora pasa ahal izateko